Erlebnisbericht von Elia und Familie
|
Mit mim schnelle Papi und mit em langsame Mami han ich chöne mit id Toscana id Bikeferie. Ich ha mich mega gfreut, well ich scho viel vo de coole Freeridestrecki und em „Brutalo“ ghört han.
Drum isch denn au dä Mittwoch, wo mer zum Freeride gshuttlet worde sind, för miii dä Höhepunkt vo dä Woche gshi!!! Daniela hät mit üs d’Strecki besichtiget und üs gueti Tipps geh. Ei Stell hät mich denn s’erst mol scho ochli krass dunkt, aber bim 2., 3. und 4. mol fahre isch au das kei Problem meh gshi und ich ha fast nöd chönä gnueg übercho und ha mich gfühlt wie en echte cooole Freerider.
Alli Biketoure händ mer gfalle und die ganz Woche isch eifach total super gshi. Viele liebe Dank am ganze Team för die läss Ziiit und das er immer so guet zu mer glueget händ.
Elia |
|
Auch wir erlebten diese Woche als ein absoluter Höhepunkt in Sachen Ferien. Jeder von uns kam voll auf seine Kosten. Wir erlebten auf den abwechslungsreichen Bike-Touren wunderschöne, knifflige Singel-Trails und eine vielseitige Toscana.
Es wurde ein interessantes Rahmenprogramm angeboten. In einem Bikepflege-Workshop bekamen wir von Housi wertvolle Tipps mit auf den Weg. Eindrückliche Informationen gab uns Erika bei der Besichtigung einer Olivenölpresse.
„Allora il menu questa sera;“ hiess es jeden Abend und Salvo überraschte und verwöhnte uns immer wieder mit neuen Variationen aus seiner Küche.
In einer lokeren, ungezwungengen Atmosphäre ergaben sich lustige und interessante Gespräche und tolle Bekanntschaften.
|
Die hervorragende Betreuung und der Rundum-Service liessen die Tage nur so an uns vorbeifliegen. Es bleiben uns supertolle Erinnerungen!
Herzlichen Dank an das ganze Beer-Team.
Karin und Rudolf
|
Letzte Aktualisierung ( Sunday, 11. April 2010 )
|